sobota, 22 grudnia 2007

Magic Keys 3 – Problemy.

Heh pierwszy wpis na blogu, a ja tu wyskakuje z takim tematem :D.
       Chciałem się wypowiedzieć na temat blokadek Magic Keys 3 dodawanych obecnie do zestawów Swap Magic. Tzw. key „E” to jedna wielka porażka – męczyłem się z jego ustawieniem ok. 2ch godzin, przy okazji go chyba skrzywiłem, co uniemożliwiło idealne trafienie w czujnik zamknięcia klapki. Naprawdę, jeżeli nie macie już gwarancji polecam wam rozebrać konsolkę i po prostu zakleić ten czujnik taśmą(z ewentualnym usztywnieniem) tak, aby był wciśnięty[ew., jeżeli dostaliście w zestawie blokadki C/D(ja nie dostałem) to możecie ich użyć]. Namierzycie go łatwo, to taki czarny kwadratowy „przycisk” oczywiście bezpośrednio pod miejscem gdzie wkładałoby się blokadę „E”.
        Drugi key(B) – blokujący hamulec. Jest on stanowczo dla wysoki, możliwe że wystarczy po prostu zastosować niższą taśmę klejącą ale ja bym nie ryzykował. Jeżeli płyta nie jest do końca idealnie wyważona / nie ułoży się idealnie na uchwycie, możemy mieć z konsoli bardzo brzydkie odgłosy – tak jakby płytka o cos uderzała. Rezultatem są pięknie porysowane płytki na ich końcach. Ta blokada tak naprawdę nie jest potrzebna, daje tylko to udogodnienie, że możemy włożyć swap magic i nie musimy zamykać klapki żeby się zabootował.(Dopisek Moja konsolka to model 70003 jeżeli by to miało jakieś znaczenie i nowsze miały jakimś cudem wyże umieszczoną płytę od podstawy).
         Trzeci key nie sprawia problemów, ale równie dobrze można zakleić to miejsce od środka taśmą ta jak w przypadku blokady E/D/C.
Podsumowując tak naprawdę nie potrzeba nam w ogóle tych blokadek :D. No tak, tyle że największą zaletą SM jest fakt iż nie tracimy gwarancji. Więc jeśli ją masz to warto się tą blokadą E trochę pobawić. Tylko uważajcie! Nic na siłę bo będziecie mieli takie przygody z nią jak ja :).


Linki:
Dla tych którzy chcą otworzyć PSTwo, a nie wiedzą jak się za to zabrać:
Otwieranie PSTwo (film) 
Tutaj zobaczycie w który miejscu zainstalować blokadę C/D/taśmę(pdf).

Brak komentarzy: